Un dia de convivència i relax a la casa de colònies Mogent

Avui, dia 28 de juliol, hem gaudit d’un dia fantàstic a la piscina de les instal·lacions de la Casa de Colònies Mogent. Ha estat una ocasió magnífica per estar junts, compartir les nostres realitats i participar en diverses activitats que ens han permès relaxar-nos i passar-ho bé.

Un dels objectius principals de la nostra entitat és organitzar activitats que fomentin el retrobament en un entorn respectuós amb la condició autista, promovent la convivència i enfortint els nostres llaços.

Aquesta jornada ha estat un exemple perfecte d’aquesta filosofia, ajudant-nos a crear vincles més forts i a comprendre millor les necessitats de cadascun de nosaltres.

Comparteix en les xarxes socials
guest
3 Comentaris
El més antic
El més nou Més votats
Vanesa

Estem molt agraïts d’aquestes iniciativa on hem gaudit totes les famílies molt d’un entorn preciós i bones instal·lacions i els nostres infants, cada riure, cada joc i cada moment compartit ens va acostar una mica més i ens va recordar la importància de la inclusió i l’empat us. Ens hem emportat molts bons records🙏🏻❤️

Sergio

Un gran día la verdad!!!

Fer

Día fantástico, que podamos repetir más momentos así. Gracias

Desplaça cap amunt
3
0
M'encantaria els teus pensaments, comenta.x